Wednesday, 27 June 2012

mY WeDdInG kEr....??

Salam wat semua pembaca entry nie..dah lama sangat2 xupdate..walaweeeee...ari nier sy dah pun habis exam taw...pastu balik jer macam tertunggu2 ugak lar kowt2 la ada sapa2 ker kan nak wish hapey merdeka day kan...tapi macam tak der jer..agak sedey disitu kan...

jom i nak kongsi sal majlis kt umah baru2 nie..xda lah baru sangat sebenarnya..dah dekat sebulan lowt..tapi baru nak mengapdate sal citer nie..tapi korang semua janganlah tak nak read lak erk...hehe..nada macam merayu jer kan...

jom nie i nak tunjukkan majlis yang bakal dijalankan sebelum kenduri ari tu...n boleh lah dikatakan nier la suasana umah yang sangat dicintai...



nie kawasan luar umah yang penuh dengan besi2 khemah yang belum di dirikan..





ni pulak suasana umah i yang penuh dengan barang2 untuk wat pelamin..




barang tuk memasak...


jom i nak kongsikan sedikait sal senarai barang yang korang kena sediakan sekiranya nak melangsungkan perkahwinan yang terutamanya tuk mereka yang nak berkahwin di usia muda nie kan :

1) mas kawin
2) wang hantaran untuk pihak wanita
3) barang-barang hantaran
4) pakaian ketika hari kenduri
5) sebentuk cincin
6) pelamin dan kalau yang nak kan meja beradap
7) persiapan kenderaan untuk ke umah pihak pengantin wanita
8) persiapan untuk makanan para tetamu
9) sewa khemah untuk tempat makan para tetamu
10) bunga telur atau gift untuk tetamu
11) peralatan set bilik pengantin


haha...nie la serba sedikit persiapan yang kena ada taw..jangan ingat senang nak kawin tu taw..banyak benda taw kena di pikirkan...tapi bukan lah nak takut2 kan korang semua..tapi sebagai tanda peringatan tuk korang buat persiapan kan..

jom kita teruskan lagi dengan pic yang nak dikongsikan seterusnya nie...



inilah rupa kelihatannya pelamin yang dah siap dihias tersebut..

kalau korang nak wat tempahan dengan dorang ni pun boleh..bigatahu jer nanti i akan tolong pm kan number nyer yer...


ok tu jer yang nak dikongsikan..apa motif yang penting kat sini sal barang2 persiapan tu taw...

sayonara....

Sunday, 10 June 2012

kEmbALI sEmULa

assalamualaikum semua...sekarang ni sy dah pun balik semula ke hostel...dah dua minggu sy kat umah...esok sy dah pun mula final exam 4 semester 2...sebenarnya dua minggu lepas sy balik rumah tuk meraikan majlis perkahwinan abg sulung sy...dan macam2 perkara yang berlaku sebenarnya dekat umah...tapi rasanya sy belum ada masa tuk nak ceritakan segalanya..coz sy da banyak lagi subject yang xdapat nak cover nie...hope kawan2 doakan kejayaan sy yer...exam sy as peperangan tuk sem nie akan brmula esok dan berakhir pada 27 nie...ok nanti kita borak2 lagi yer...salam kegembiraan buat semua...

Friday, 18 May 2012

MuLaKn hIdUp bArU, bIaRkAn.......

salam mesra and salam kesepian untuk semua pembaca entry nie..dah tido yer,tapi xper trah juz nak ajak semua and diri sendiri ugak untuk terus mulakan hari anda dengan perkara yang baru dan positif.. biarkan perkara yang lepas..apa yang pasti sebelum tido kita cuba memaafkan semua orang yer..biarlah sebesar mana pun salah orang tu terhadap kita taw..jadi jom kita wat kempen senyum nak x?walau pun dalam tempoh 24 jam kita sibuk dan tertekan terutamanya kepada pembaca entry yang dah nak final exam nie kan...tapi korang tetap kena amalkan senyum nie taw,.lagi pon dapat jadi awek muda taw...yahoooo....


mulai tarikh ni 19/5/2012 kita mulakan hidup baru yer..benda-benda yang dah lepas kita lupakan and teruskan dengan perkara yang best kat depan nie taw...lagipun dah nak blik umah nie kan kawan2...kita habiskan kerja assgnment kita and weekend nie jom kite fly teruskan perjalanan ke langkawi..lepaskan tekanan kat umah pulak dengan attend majlis kawin kawan2 n yang paling penting hope dapat hepi at majlis kawin my lovely brother....yoo hee...

kawan2 yang baca entry nie jemput la datang umah taw...smuanya dijmput taw,jangan cakap xdijmput taw...bawa jer sape2 lagi yang nak iku tu..tapi tambang sendiri taw..xdapat den nak nolong..berat betul dah tanggungan nie...

chaiyok tirah...


 dapat barang baru pun boleh senyum....hehe




 dapat makan burger nie dapatla senyum kan...





senyum....

Saturday, 12 May 2012

TiPs tEnAnGkN HaTi




minggu nie rasa penat sangat..banyaknyer keja nak di buat...tolong...sakit sangat kepala nie rasa...macam mana nak wat keja nie...lpas satu keja hantar,,,datng lagi satu kerja lain lak...sdey sangat rasa.....hati nie rasa mcm nak stop blajar jer kan...nak pujuk aty jap biar sabar...jom...

kalau aty nie ngah serabut jd sy tak nak orang lain pun serabujt ugak..jom sy kongsikan tips nie...tuk sembuhkan aty....



1) banyakkan amal bacaan :

لا الها الا أنت سبحانك ان كنت من الظالمين

ambil sedikit masa selepas solat tuk amalkan ayat nie...baca lah agar allah sentiasa mempermudahkan setiap amalan kita...<pesanan ayah>

2) keluarlah untuk menghirup udara yang segar
3) berkongsilah masalah dan bertukar pendapat dengan orang sekeliling
4)banyakkan senyuman

arap2  semua dapat amalkannya..sama2 lah kita mencuba yer...

Friday, 4 May 2012

LUaHaN hAti BidAdARI

        Ya allah rasa puas sangat kalau dapat luah dalam nie daripada ada orang sebagai tempat tuk kita luahkan perasaan kan…kadang-kadang manusia nie dia akan cari temannya bila perlu ja..bila tak perlu dia akan jadikan kita ni sebagai tempat persinggahan ja…terutamanya lelaki..pernahkah mereka terpikir tak semua benda yan g seorang wanita tu mahukan adalah daripada duit…kadang-kadang kita perlukan ssmangat,sokongan,cadangan yang bernas daripada seorang teman…bukan hanya dengan cara nak berikan wang semata-mata….tapi bila nak dilluahkan n nak berkongsi pape adakah patut balasannya hanyalah…ntah tak tahulah..bukannya nak tolong sama-sama fikir ker…hati nie dah mula rasa nyesal dan tak akan lagi bagi rasa kasihan dan pape rasa lembut hati kepada insan yang bernama lelaki…kehadiran lelaki yang hanya menyakitkan hati…menyakitkan…
Harap saat nie hati nie boleh tenang dan xrasa lagi sakit hati agar dapat buat kerja dengan kawan-kawan yang lain tanp[a ras risau,sakit ati dan nak terus senyum buat selamanya…selamanya…
   jadika yoo hee sebagai contoh terbaik…hapuskan nama lelaki dari dalam hidup mulai saat nie…lelaki yang tidak mendatangkan apa-apa faedah pun…..
Ingatlah jangan mudah jatuh hati dan cair walau sedikit pun dah pada lelaki lepas nie…
Moga Allah membantu hati nie…amin…

Wednesday, 25 April 2012

Cameron Highlands

Hari minggu baru nie..bidadari dengan kawan2 g bercuti sambil siapkan tugasan di cameron highlands...sejuk..best sangat..nie dah kali ketiga bidadri g sane..tapi nie la paling best coz ngn kawan2 kan...
jom bidadri nak tunjuk gambar dengan semua erk...nanti lain kali kiter g sama2 pulak yer kawan2...






sebelum bertolak sempat makan buat alas perut sikit...



walaupun berhimpit dalam keta tapi tetap sempat nak snap







malangnya xsempat samapai atas bukit berincang 
lagi dah mula loya-loya n nak muntah



snap dekat ladang teh lepas habis shooting




singgah seketika dekat lata iskandar sebelum pulang



anak dara yang cun kot kan??





pandang monyet atas pokok erk??



ayu sangat..background comel sangat kat belakang...



eeh..eh..nak tengok apa tu??




dah penat bergaya...jom kita gerak balik..lagipun dah lewat petang...itu jer 
dulu yang sempat bidadari kongsikan yer...jumpa lagi...

Tuesday, 17 April 2012

~ majlis pertunangan untuk bidadari ker?? ~

salam semua...maaflah dah lama tak wujud kat blog...bidadari sibuk ckit...tapi baru-baru nie da la wat majlis sedikit buat abang sulung bidadari yang dah pun selamat menjalankan majlis pertunangan dengan seorang gadis pilihannya untuk dijadikan bakal kakak ipar bidadari....
 jom bidadari bawak semua kita tengok pic pada majlis tersebut...mane la tahu kan kot2 darah manis lepas nie turn kiter pulak kan...doa2kanlah yang terbaik erk...amin...







persiapan yang dijalankan pada sebelum majlis pertunangan...dah macam istana diraja pulak kan...




Barang hantaran daripada pihak perempuan








 Ini pun salah satu daripada barang dari pihak perempuan




Barang balasan daripada pihak keluarga bidadari






Gementar dalam penantian bakal menjadi tunangan seorang jejaka






Akhirnya ibu bidadari pun menyarungkan cincin pertunangan buat bakal kakak ipar ku....
Yang kelakarnya ibu bidadari nie dia boley pulak tak nak duduk atas bantal putih tue...malu la
katakan...macam dia pulak anak dara...





Hanya tinggal sangkarnya sahaja...isinya sudah pun dimili jari si gadis...bestnyer kan..
bila pulak kan turn sendiri??






Apa-apa pun tahniah lah kepada abg bidadari..semoga cepat-cepat lah di ijabkabulkan...
amin...tahniah sekali lagi....

Tuesday, 27 March 2012

pengorbanan seorang wanita yang hanya sekadar teman

Bidadari nak kongsikan satu cerita dengan semua…mari sama-sama kita hayati kisah yang ingin bidadari lakarkan petang nie…lahir dari lubuk hati seorang wanita….

Suatu petang yang sangat indah berborak dan sedang bersuka ria seorang jejaka (rashdan) bersama teman2nya…merancangkan satu percutian untuk weekend yang bakal menjelang beberapa hari lagi…mereka mencadangkan sesame mereka tempat yang bakal mereka kunjungi…akhirnya satu tempat peranginan menjadi destinasi pilihan mereka…

Mereka merupakan pelajar di salah sebuah pusat pengajian tinggi…jejaka yang lebih mudah di kenali sebagai seorang usahawan muda ini amat disenangi oleh kawan2nya…dia merupakan seorang pelajar yang cemerlanag dari segi akademik dan kerjayanya walaupun masih bergelar seorang pelajar…

Ada kalanya susah senang beliau dikongsikan dengan seorang wanita(amira)  yang sememangnya belum halal bagi dirinya…mereka masih belum ada ikatan perhubungan yang sah..hanya sekadar teman yang sangat rapat…berkongsi masalah dan kadang-kadang suka duka mereka…

Wanita ini memberi setiap apa yang dilakukan jejaka tersebut dengan  harapan yang tinggi, semangat dan sentiasa memberi sokongan dalam apa jua keadaan…yang sememangnya tidak sama seperti teman-temanya yang lain walaupun teman2nya sentiasa ada di waktu senang dia…

Di sini kisah bermula….

Jam menunjukkan tepat jam 12 tengah malam…rashdan dan kawan2nya masih lagi berborak dan bergelak di sebuah kedai makan berhampiran kawasan kampus mereka…malam nie suma makan minum mereka rashdan yang belanja…memang berseronok sakan la mereka malam tersebut..

Selang setengah jam kemudian barulah mereka beransur pulang…
Seperti biasa rashdan akan membuat panggilan kepada teman rapat wanita nya dahulu sebelum melelapkan matanya…

“ hello..mira,awak dah tido  ?...”

“waalaikumsalam…saya dah nak siap nak tido nie…kenapa?mesti awak baru balik lagi kan…dah lewat2 malam baru nak balik kan…?

“ ala awak nie ,ada je benda nak bebel kan…?

“ xda lah,saya sekadar bertanya jer…”dalam hati mira  berkata sesuatu dan memohon agar perangainya berubah dan tidak terlalu membazir…mira dah terlalu kenal dengan perangai rashdan yang tidak boleh ada duit lebih sikit mesti nak berseronok jer…

“xpa lah awak..saya tido dulu yeer…?...”

Mira pun menjawab…” baiklah…selamat malam..jangan lupa bangun solat subuh esok pagi awak…”

“baikla……….”





Rashdan merupakn seorang pelajar yang sentiasa ada saja perniagaan yang ingin di jalankan…sentiasa memerlukan modal untuk melakukan perniagaannya…selain daripada kedua ibu bapanya…mira lah tempat rashdan akan memohon bantuan ketika susah…tetapi mira tidak pernah berkira… dia akan tetap cuba membanty rashdan walau apa cara sekalipun…apa yang penting baginya…rashdan gembira  dan dapat melakukan perniagaan dengan cara yang betul…

Dalam hati kecil gadis ini hanya dirinya sahaja yang tahu bahawa dia sudah mula jatuh hati dengan rashdan…rashdan pernah mengambil berat akan dirinya,pernah menyayanginya dengan caring yang pernah dilalukanya terhadap mira suatu ketika dahulu…

Tetapi semua itu tidak berkekalan tapi mira tetap menaruh hati terhadap rashdan sampai bila2….rashdan juga da rasa sayngnya pada mira…tetapi rashdan ni ada panas baran yang kadang kala  sewenang-wenangnya sahaja akan di lepaskan kat mira bila dia rasa tertekan dan serabut..bila dia rasa serabut…mira la akan jadi mangsa dan tempat lepaskan marahnya…tetapi bila senag dan suka dia lebih senag dengan kawan2nya…


Rashdan menganggap mira seorang yang hanya tahu bagi maslah jerk at diri dia…

Maklumlah…mira nie selau tanya ke mana rashdan pergi,dengan siapa, buat apa…semua itu membuatkan rashdan mula rasa yang mira nie cuba mengongkong hidupnya…padahal realitinya mira Cuma risaukan rashdan jer…xmahu dia susah..jangan lupa diri…sentiasa ingat jangan melakukan perkara tanpa berfikir terlebih dahulu…tapi malangnya rashdan xsuka dengan semua tu…

Seperti biasa bila serabut jer rashdan akan mula keluar dengan kawan2nya…
Hujung minggu sudah mula tiba…tempat peranginan yang rashdan dan teman2nya rancang sudah mulai dalam hampir dalam keseronokan mereka…untuk ke pusat ini pun rashdan masih meminjamkan wangnya daripada mira…tapi mira tak kisah asalkan rashdan happy…

Beberapa minggu kemudian sewaktu bangun dari tidur rashdan mendapati yang  kereta yang di gunakan ya selalu hilang tidak tahu kemana…sedangkan kereta  tersebut dibelinya pun masih menggunakan wang pinjaman dari kawanya…wang tersebut masih belum selesai hutangnya tetapi keretanya sudah hilang…

Rashdan buntu…tidak tahu apa yang patut dilakukanya…dia cuba meminta bantuan daripada teman2nya…ingin memohon agar di berikan sedikit bantuan kewangan untuk menjelaskan hutang tersebut…tetapi malangnya di waktu susah begini semua temannya menolak permintaan rashdan…

Dalam pemikirannya hanya terpikirkan mira jer yang dapat membantunya ketika waktu begini…sedangkan dah beberapa minggu rashdan tidak menghubungi mira….

Tapi  rashdan tanpa memikir panjang terus menghubungi mira…
Malngnya mira tidak menjawap panggilan rashdan…kali nie rashdan cuba menghubungi teman rapat mira…

“ hello intan…aku ni rashdan..boleh aku bercakap dengan mira..aku ada masalah sikit nie…”

“ owhhhh bila kau da maslah baru kau nak cari mira…selama nie baru aku taw yang kau berkawan dengan mira bila susah jer..waktu senag kau lupakan dia kan…”

“ ala kau ni nak bebel pulak…cepatlah bagi aku bercakap dengan mira jap…”

“ mira kat hospital..dia kena demam panas teruk sangat…dah seminggu dia ditahan di wad..
“apa kau merepek ni intan…?”

“ aku pulak merpek…kalau kau tak percaya tak apalah..”

  
Di hospital…..

Dengan keadaan kelam kabut rashdan sampai dan terus ke bilik wad yang mira sedang dirawatkan…
Sekujur tubuh yang sudah hampir kurus kering terlantar di atas katil…rashdan terdengar perbualan doctor dengan mak mira yang mengatakan mira sudah tidak dapat di selamatkan lagi…demamnya sudah melebihi suhu badanya yang terlalu tinggi…mungkin juga sudah tertulis ajalnya sudah tiba…

Selepas mendengar perebualan tersebu…rashdan terus masuk ke bilik tersebut…dan hanya mampu memandang mira tanpa berkata apa2…

Emak mira memandang rashdan dan seraya membuka laci meja sebelah katil mira dan mendapatkan sepucuk surat yang ditulis oleh mira buat rashdan sebelum dia terlantar sakit di hospital…

Tanpa berfikir panjang rashdan terus membuka surat tersebut dan membacanya… 

Buat temanku rashdan yang dikasihi but selamanya..
sudah hampir lima tahun perkenalan kita…banyak suka duka yang kita tempuhi bersama..
 saya rasa sangat bahagia mendapat teman seperti awak..saya sangat sayangkan awak…lebih dari seorang kawan…tapi saya hanya mampu memendam saja rasa hati ini dan hanya tuhan saja yang tahu…
saya tidak pernah menyesal mengenali diri awak..banyak yang saya dapat belajar selepas kenal dengan awak…awak ajar saya erti persahabatan yang xkan pernah dapat dibeli di mana2 walau berjuta pun wang yang kita perolehi…
rashdan…saya dapat rasakan yang umur saya xkan panjang…dan say amungkin akan meninggalkan awak terlebih dahulu..tapi sebelum tu saya nak bagitahu yang awak janganla risau tentang masalah yang akan menimpa awak lepas nie…saya tahu saya dah xdapat nak bantu awak lagi dah lepas nie… jadi seabab tu saya dah pun membuat simpanan untuk awak gunakan lepas nie..
saya sertakan bersama surat saya nie sebuah buku simpanan bank…atas nama awak rashdan..dah hampir lima tahun saa simpankan duit nie..awak gunakan lah sebaik mungkin…sebagai tanda kasih dan sayang saya yang terakhir untuk awak kenangkan…doakan pemergian saya dengan tenang buat selamanya…selamat tinggal sahabatku…rashdan…..

sahabat yang setia menunggumu…

Mira

Rashdan hanya mampu menitiskan air mata…mira yang pernah dikenalinya sejak lima tahun lalu sudah pergi meninggalkannya buat selama-lamanya…

Ingtalah sesungguhnya teman yang kita tidak Nampak akan pengorbanannya itulah sebenarnya teman sejati yang akan sentiasa ada di waktu senang dan susah…bidadari harap anda semua hargailah sahabat…walaupun mereka hanya seorang wanita yang tidak Nampak pengorbananya……..

Monday, 26 March 2012

perkongsian dari bidadari

capailah bintang yang tinggi hari ini selagi kita di beri kesempatan di usia muda...jika perkara lampau menjadi penghalang untuk meneruskan kejayaan yang sememangnya cerah masa akan datang maka mohonla dari yang maha Esa...walau sebesar mana sekalipun ujian yang di berikan...tabahlah duhai hati manusia untuk menempuhinya..sesungguhnya selemah-lemah hati adalah jika dipupuk sehari-hari dengan zikir dan pohon segala permintaan dengan penuh ketaqwaan akan membuahkan hasil juga di akhirnya....renung-renungkan lah...moga sama-sama kita perolehi cahaya kebahgiaan.......

Thursday, 22 March 2012

selamat hari lahir bonda.......

kenangan dengan bonda bidadari

malam nie bidadari tido lewat...ada banyak kerja yang bidadari terpaksa siapkan...esok bidadari dah tak dapat nak jumpa dengan warga istana...ada program jap dekat johor....apa yang penting sekarang bidadari nak ucapkan selamat hari lahir buat bonda yang tercinta....seorang bonda yang amat2 disayangi...banyak sangat salah silap dan kata2 yang terungkap di bibir nie yang masih belum di ampunkan...bonda di kesempatan nie anaknda mu ingin memohon ampun atas suma salah silap anaknda dengan bonda...sayang bonda sangat2......



nie yang buat makin rindu nak balik umah nie...sementara nak tunggu tarikh yang boleh balik...jomla kita tengok gambar jer la erk...family bidadari....



Nie masa di tempat penyu bertelur dengan ayahnda bidadari



Nie adik2 bidadari yang suka sangat buat kecoh kat umah...tapi sunyi bila dorang xda....



Adik second bongsu bidadari...sangat2 rapat....
best kan dapat lepaskan windu walaupun tengok pic jer...tak ape jauh di mata dekat dihati...itu lah family bidadari...

ea...eh...ada lagi rupanya...siapa pulak nie???oh nie pun ahli kuarga jugak kan......macam yang bagi semangat dari adik bradik dan ayahda bonda ....maka insan ini juga memberi kata-kata semangat untuk terus berjaya..semoga dirinya juga mendapat kejayaan dunia akhirat...


urmmmmm......tunggu apa tu agaknya...


macam kembar la pic nie...kembar ker???sipa nie....nie la kakak satu2nya
 bidadari....    okey sampai sini jer dulu sesi kenalan dengan ahli baiti bidadari erkk..
.sekali lagi selamat hari lahir bondaku yang tercinta....untuk malam yang terindah ni
e bidadari nak mohon ampun atas segala silap salah bidadari erk...semoga jumpa lagi..
.doakan bidadari cepat semboh erk...selsema n demam lak.....huhuhu



Wednesday, 21 March 2012

sentuhan hati......

Mendengarkan kisah akhlak rasulullah,para sahabat,para tabie dan wali allah para solihin membuatkan hati kecil rasa terlalau hina sangat....beatapa kurangnya ilmu mengenai kisah para ulama zaman terdahulu...ya allah.. jahilnya hambamu ini...pembelajaran hari nie memberi pengajaran kepada diri sendiri dan para penerima ilmu subjek dakwah hari nie...bagai mana nak melakukan amalan yang soleh setiap hari sedangkan kisah dan tauladan nabi pun masih kurang lagi pengetahuannya sehingga umur begini...beristighfar dan renungkan lah kembali duhai hati...besarnya kebesaran dan pedoman yang telah Engkau berikan.....

Tuesday, 20 March 2012

Barang bidadari tertinggal lagi la.....urmm

warga istana nak tahu tak?...bidadri tertinggal barang kat tempat yang sama lagi...kali nie barang yang lagi penting lak...urm...doakan esk bidadri terjumpa kembali barang yang bidadari hilang tu erk...
mood tengah sdey n mood sangat sekarang...warga istana datang la senangkan aty bidadari nie...

sebenarnya ada benda y nak bidadari tunjukkan dengan warga istana sekalian taw...tapi tunggu barang bidadari tue jmpa dlu erk...arap bersabar yer...

Sunday, 18 March 2012

~selamat hari lahir ayahnda~

hari nie tanggal kelahiran ayahnda bidadari...bestnya kalau dapat sambut besday sama-sama dengan ayah bidadari kat uamah...windunya kat ayah...bidadari rasa nak nangis sangat tingat ayh...


ayah......selamat ulangtahun kelahiran hari nie.. anakmu nie sayang sangat dengan ayah..besar sangat pengorbanan ayah..sabar jer dengan kerenah yang kitorang bagi kat ayah.. .tadi pada jam 9.30 minit malam bidadari dah dapat cakap dengan ayah sekejap jer...adik bradik bidadari dekat umah tengah sibuk nak bagi ayah potong cake...


   sayu jer rasa ati nie dapat dengar suara ayah kat umah...menahan rindu yang teramat sangat...rindu nak kena leter dengan ayah sebab lambat solat...rindu nak kena nasihat dengan ayah...rindu nak salam dan cium tangan ayah...ayah....rindu sangat2 dengan ayah....


masa ari lahir bidadari tahun lepas ayah belikan bidadari cake yang comel sangat n rasa masih segar kat ingatan nie....ape-ape pun hope sangat2 ayah hepi dan sentiasa diberi ketenangan dunia akhirat...amin....




ayah yang bidadari sayang sangat2...senyuman yang sentiasa di ingati sampai bila-bila..



Ada lagi yang bidadari nak luahkan nie...gambar nie mengingatkan kisah yang tyme nie ayah nak sangat masuk underwater tengok ikan2 besar kat dalam nie...ayah tunggu kitorang balik ramai2 tyme cuti sem tuk bawak kitorang g...tp last2 kitorang xnak g...ayah jd sdey sangat...kitorang adk bradik nie rasa bersalah sangat...n last2 kena pujuk aty ayah semula n baru la berdating ngn family nie semula..susa taw nak ubati aty ayah law dia dah terasa...warga istana y baca kisah nie jangan wat mcm nie taw....moral kat cnie jangan sekali2 mengecilkan aty ayah mahupun mak kita walaupun sehalusssssss kuman pun taw...




  
tyme besday mcam nie la taun lepas ayah tingin sangat nak makan mee hoon goreng nie...dan yang paling best bidadari yang serve kan tu yang ber plus2 la sedap kan...apa yang penting ayah suka sangat2...love ayah 4ever...
~LOVE U AYAH~

Friday, 16 March 2012

~jumpa lagi dengan bidadari malam nie~

pengubat hati tika mata nie penat sangat dah pandang lappy nie wat keja....



malam nie penat sangat edit background blog coz tak jadi-jadi la...hope sume yang tengok blog bidadari nie hepi n rasa tak serabut erk...


jom dah penat-penat nie bidadari nak bawak warga istana cuci mata ngn korean movie nie nak...?jom...nanti esok kita edit lagi...


nie la main actor cite ni "witch yoo hee"cute sangat...







urmmm...nie lak hero yang bidadari suka sangat tengok...


urmmm....macam mana rasa tertarik tak nak tengok citer nie pas tengok actor2 yang best nie...mesti nak kan...pas dah tengok baru la boleh tido kan...jom... hehe selamat malam buat seseorang yang sangat istimewa tu yer...